انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
دسته بندی محصولات
ورود

ثبت بیش از ۱۶هزار سفارش در اولین ساعت فعالیت نمایشگاه کتاب تهران

سخنگوی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، تنها در ساعت نخست روز اول، ۱۶ هزار و ۵۰۰ سفارش به ثبت رسیده است.

به گزارش ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی رمضانی در نشست خبری تصریح کرد: این تعداد سفارش به ارزش 420 میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه از این میزان سفارش ثبت شده، 12 هزار و 500 مورد بسته‌بندی شده است، افزود: در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، 180 هزار عنوان کتاب بارگزاری شده و همچنان ناشران در حال بارگزاری کتاب‌های خود هستند.

به گفته رمضانی در روز اول مجموعاً 49 هزار و 694 نسخه کتاب در بخش مجازی به فروش رسیده است.

قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، متذکر شد: عموماً تعداد نسخه فروش رفته در نمایشگاه فیزیکی مشخص نیست و با سرجمع مراجعه‌کننده‌ها و تراکنش‌های بانکی مشخص می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: از دو هزار و 800 ناشر اعلام شده در نمایشگاه، یک هزار و 700 مورد در بخش حضوری و یکهزار و 100 مورد در بخش مجازی حضور دارند و تا به امروز حدود 93 درصد از متقاضیان غرفه خود را تحویل گرفته و مستقر شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی غرفه‌ها خالی است، متقاضیان دیگر جابه جا شده و به این گروه غرفه اختصاص داده می‌شود.

سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید به اینکه برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای هدایت و راهنمایی مراجعان نمایشگاهی و اطلاع‌رسانی غرفه‌ها عملیاتی شده، اضافه کرد: بعد از آخرین تغییرات غرفه‌ها، بخش‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی هم دایر می‌شود.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  ادامه خواهد داشت.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱